Του Παναγιώτη Τελεβάντου
Γράφει ο κ. Γ. Παπαθανασόπουλος:
“Επειδή
η συνολική ευθύνη της κατάληξης της Συνόδου βαρύνει σχεδόν αποκλειστικά
τον κ. Βαρθολομαίο ερώτησα Μητροπολίτη, που γνωρίζει καλά τον ίδιο και
γενικότερα το Φανάρι, αν μπορεί να περάσει η σκέψη από τον 76χρονο
Οικουμενικό Πατριάρχη να παραιτηθεί του θρόνου του και να μεταβεί στο
Άγιον Όρος, όπως πολλοί προκάτοχοί του, για να περάσει εκεί εν
ταπεινώσει και μετανοία τα υπόλοιπα χρόνια της ζωής του...”
Ειλικρινά
δεν μπορούμε να αντιληφθούμε ποια σκοπιμότητα επιβάλλει να παραιτηθεί ο
Πατριάρχης Βαρθολομαίος του οποίου χρέος αμετάκλητο είναι να μείνει
ακλόνητος φρουρός του Φαναρίου.
Αυτό που χρειάζεται να συμβεί είναι να μετανοήσει, να αλλάξει πορεία και να πολιτεύεται σαν Ορθόδοξος Πρωθιεράρχης.
Προσευχή
και ελπίδα μας είναι ο Παναγιότατος να αλλάξει άρδην πορεία και να
συγκαλέσει Οικουμενική Σύνοδο αυτή τη φορά κατά την οποία να
καταδικαστεί ο Οικουμενισμός και οι άλλες αιρέσεις και να αναθεματιστούν
οι πρωταίτιοι της οικουμενιστικής φρενίτιδος. Οι Μεταξάκης, Αθηναγόρας
και οι ομόφρονές τους Αμερικής Ιάκωβος Κουκούζης, Λένιγκραντ Νικόδημος,
Χαλκηδόνος Μελίτωνας Χατζής, Θυατείρων Αθηναγόρας Κοκκινάκης,
Αυστραλίας Στυλιανός, Περγάμου Ιωάννης Ζηζιούλας, Μεσσηνίας Χρυσόστομος
Σαββάτος, Τιργοβιστίου Νήφων και άλλοι τινές πρέπει να αναθεματιστούν
από Οικουμενική Σύνοδο.
Αυτό
αναμένουμε από τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο και όχι να παραιτηθεί και να
εγκαταβιώσει στο Άγιον Όρος. Τη μετάνοιά του να την εκφράσει συνοδικά.
Όχι μόνο με το κομποσχοίνι του σε ένα κελλάκι στο Άγιον Όρος.
Συγχαρητήρια για το άρθρο σας. Μην περιμένετε όμως, αγαπητέ, να μετανοήσει ο Βαρθολομαίος και πόσο μάλλον να κλειστεί σε κάποιο ταπεινό κελλάκι του Αγίου Όρους. Πιο πιθανό είναι να προβεί σε δραστικά μέτρα ενώσεως τον δύο εκκλησιών ήμάλλον της μίας εκκλησίας μετά της ειδωλολατρικής-προσωπολατρικής σέκτας του Πάπα (βικάριος και καλά του Χριστού: θεσοφική καθαρά άποψη, όπου ο άνθρωπος γίνεται "θεός", όπως πιστεύει και η μασωνία και τα ανατολικά ιδεολογήματα/θρσηκεύματα/φιλοσοφίες) και συνεχιστής της ρωμαϊκής αυτοκρατορικής λατρείας/αποθέωσης) και την "προαγωγή" του σε δεύτερο τη τάξει προςτον πάπα,στην ουσία όμως σφουγγοκολλάριο του. Η Ν.Τ.Π./Μασωνία (κι αυτός που είναι από πίσω της, δηλ. το Θηρίο/Αντίχριστος/Διάβολος) άλλωστε τους δίνει κι των δύο ρητές εντολές για το τι θα πράξουν...
ΑπάντησηΔιαγραφή